»
התנ”ך של המותגים - מהדורת 2010
בחודש נובמבר 2010 הוציא ארגון Superbrands הישראלי לאור את מהדורת 2010 של ספר ה-Superbrands של ישראל הכולל הצצה אל הסודות השמורים של מותגי העל של ישראל.הספר הושק בפורמט מהודר והוא כולל קייס סטאדי'ס שיווקיים של 53 מותגים מצטיינים בישראל, שזכו בתואר Superbrands, והוא מאפשר לקהילת השיווק המקומית להיחשף להצלחות שיווקיות ולהתמקצע בתחום המיתוג.
בעמוד זה תוכלו לקרוא את הניתוחים השיווקיים של המותגים המופיעים בספר ה-Superbrands הישראלי.
לצפיה במותגים של שנת 2009 לחץ כאן.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|