x

» התנ”ך של המותגים - מהדורת 2012
בחודש נובמבר 2012 הוציא ארגון Superbrands הישראלי לאור את מהדורת 2012 של ספר ה-Superbrands של ישראל הכולל הצצה אל הסודות השמורים של מותגי העל של ישראל.

הספר הושק בפורמט מהודר והוא כולל קייס סטאדי'ס שיווקיים של כ-60 מותגים מצטיינים בישראל, שזכו בתואר Superbrands והוא מאפשר לקהילת השיווק המקומית להיחשף להצלחות שיווקיות ולהתמקצע בתחום המיתוג.

בעמוד זה תוכלו לקרוא את הניתוחים השיווקיים של המותגים המופיעים בספר ה-Superbrands הישראלי.

Rolex
בנק הפועלים
אל על
אמריקן אקספרס
היינקן
שטראוס
פררו רושה
שיבאס
סופר פארם
לאומי
רמי לוי
ישראכרט
בזק
המשביר
אבסולוט
שמעון פרס
המוסד
ניקול
לילי
האגיס
שופרסל
מכבי שירותי בריאות
עמינח
עלית
יטבתה
מי עדן
קינדר
כללית
תנובה
עמק
מחלבות גד
אחלה
אהבה
זאפ
אלקטרה
טמבור
YES
אסותא
Orange
הולנדיה
סלקום
הום סנטר
יד מרדכי
יד2
AEG
LG
סטארקיסט
נגב
YNET
אדויל
יעקבי
קוטג'
לאומי קארד
סוגת
פרסיל
תמי 4
CAL
ה.שטרן
למהדורת 2013 של Superbrands
למהדורת 2011 של Superbrands
למהדורת 2010 של Superbrands
למהדורת 2009 של Superbrands
הספרים של Superbrands

text A

text B