»
התנ”ך של המותגים - מהדורת 2012
בחודש נובמבר 2012 הוציא ארגון Superbrands הישראלי לאור את מהדורת 2012 של ספר ה-Superbrands של ישראל הכולל הצצה אל הסודות השמורים של מותגי העל של ישראל.הספר הושק בפורמט מהודר והוא כולל קייס סטאדי'ס שיווקיים של כ-60 מותגים מצטיינים בישראל, שזכו בתואר Superbrands והוא מאפשר לקהילת השיווק המקומית להיחשף להצלחות שיווקיות ולהתמקצע בתחום המיתוג.
בעמוד זה תוכלו לקרוא את הניתוחים השיווקיים של המותגים המופיעים בספר ה-Superbrands הישראלי.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|