אנחנו במועדון Superbrands יודעים, שמאחורי כל מותג מצליח עומד מישהו שהפך אותו לכזה. לכן, בכל מהדורה של ספר Superbrands שיוצאת לאור בעולם, אנחנו מציגים את ה-Brand Guardians, או "האנשים שמאחורי המותגים". גם במהדורה הישראלית אנחנו גאים להציג את המנהלים והמנהלות, שאחראים להצלחתם של מותגי העל של ישראל. השמות, התפקידים, קורות החיים, ה'אני מאמין' ובעיקר - הפנים, של האנשים שיודעים כל כך טוב לשווק מותגים.
גליה מאור מנכ"ל קבוצת לאומי
מאור, בעלת תואר BA בכלכלה וסטטיסטיקה ותואר MBA מהאוניברסיטה העברית, התחילה את דרכה בבנק ישראל, ובין השנים 1982-1987 כיהנה כמפקחת על הבנקים. מאור רואה בעובדי לאומי את הנכס העיקרי של הבנק ואת הגורם המרכזי להתקדמותו ולהצלחתו.
תחת שרביטה הפך לאומי בשנים האחרונות לבנק המוביל והרווחי במדינה תוך שהוא מקיים התנהלות עסקית השומרת על סטנדרטים גבוהים של אתיקה ושקיפות. במקביל, מובילה הגב' מאור את לאומי לפעילות ענפה למען הקהילה, במגוון רחב של פרויקטים לקידום דור העתיד.
ציון קינן מנכ"ל בנק הפועלים
קינן מאמין כי הצלחת מותג עוצמתי נעוצה ביכולתו של ארגון להטמיע את ערכיו בלב עובדיו ולקיים לאורך זמן את ההתחייבויות הנובעות מערכים אלה. הוא רואה במקצועיות הגבוהה של עובדי הבנק מפתח ליכולת לממש בהצלחה את שאיפתו של כל מותג מוביל - להעמיד את הלקוח במרכז.
מיכאל דיין מנכ"ל קבוצת טמבור
איתן ויצמן סמנכ"ל שיווק
איתן מוביל את התחדשות המותג טמבור בשלוש השנים האחרונות. לטמבור הגיע איתן מחברת סלקום במסגרתה שימש במגוון תפקידים ובהם מנהל מחלקת השיווק הפרטי, מנהל השיווק העסקי ומוביל צוות הקמת ה-GSM.
אילנה זיגמונד מנהלת תקשורת שיווקית
אילנה מלווה את מערך השיווק של טמבור מאז שנות ה-70. במשך 18 השנים האחרונות אילנה משמשת כמנהלת התקשורת השיווקית של החברה והיא אחראית לנושא תערוכות וכנסים, הפקות החומרים הפרסומיים, הפקת קמפיינים, וייזום וניהול שיתופי פעולה.
אבי הוכמןמנכ"ל
אבי הוא בעל תואר BA בכלכלה ותואר MA במנהל עסקים, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בעבר מילא שורה של תפקידי ניהול כספים בבזק, בנק הדואר, נטפים ועוד.
אלי קידר מנכ"ל קבוצת ZARA
רן גוראון סמנכ"ל שיווק
דייויד פרנקלין יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל
גזי קפלן מנכ"ל
כחבר קיבוץ לוחמי הגטאות ובתפקידו כמרכז המשק והאחראי על הפעילות הכלכלית, הוביל גזי בשנת 1985 מהלך של רכישת מפעל זעיר שהמציא רעיון חדשני: מוצרים דמויי בשר משילוב חלבוני סויה וחיטה. על בסיס הרעיון הוקם מפעל טבעול. גזי היה מי שניהל את החברה ושהוביל ב-1995 את מיזוג טבעול ואסם.
גזי הוא בעל תואר בכלכלה ומדעי המדינה ובעבר גם שימש כיו"ר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים.
אהרון מידן יו"ר
אהרון הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.
רביב ברוקמאייר מנכ"ל
את רוב הקריירה המקצועית שלו עשה רביב בחברת שטראוס-עלית בתפקידי מכירות, אסטרטגיה ופיתוח עסקי.
רביב מאמין שקמעונאות מובילה צריכה להעמיד את הצרכן במרכז מחד, ואת רצפת המכירה ושרשרת האספקה בפוקוס ניהולי מאידך. החזון של רביב הוא לשמר ואף להעצים, יחד עם צוות המנהלים והעובדים, את המותג הום סנטר.
גיל ישראלי מנכ"ל
אירית שפייזמן סמנכ"ל אסטרטגיה שיווקית ומשאבים משותפים בשיווק - שטראוס ישראל
בשלוש השנים האחרונות, ניהלה אירית את מותג החברה והובילה את המהלך המשמעותי של בנייה והטמעת הזהות החדשה של קבוצת שטראוס - החל מהתווית האסטרטגיה, דרך השקת הלוגו החדש, שינוי האריזות, קמפיין החברה בישראל וכלה בשינוי שם החברה בארץ ובעולם.
לאירית ניסיון עשיר בשיווק ובמיתוג והיא בעלת רקע מקצועי בתחום הפרסום. בעבר כיהנה כמנהלת לקוחות במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, טיפלה בלקוחות מובילים בשוק וביניהם: שטראוס, מיצובישי וניופאן, וניהלה את השקת מותג אורנג' בישראל.
סיגל שילוני מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה
סיגל שילוני הצטרפה לקבוצת שטראוס לפני שש שנים. בתפקידה הנוכחי כמנכ"ל חטיבת תענוג והנאה, היא אחראית לעסקי הממתקים של הקבוצה.לסיגל ניסיון עשיר בתחום השיווק, שהתחיל ביוניליבר עם השקת מותג הדגל של הקונצרן בישראל: קנור, וניהול קרב הבלימה של תלמה מול ענקית הדגנים קלוגס. סיגל מזוהה כמי שהובילה את התנופה המחודשת של מחלבות שטראוס בין השנים 2003-2007 במהלכן צמחו מחלבות שטראוס בשיעור דו ספרתי רציף, שהחל עם ההשקה המחודשת של דנונה.
סיגל אחראית הן על המותג עלית והן על המותגים פרה, פסק זמן ומקופלת, כמו גם על שאר המותגים בחטיבה.
» פרה, פסק זמן, מקופלת
רינת אדמון-אפרימה מנהלת תחום שוקולד
בין השאר, ניהלה את מותג פסק זמן והייתה אחראית להשקתו המחודשת ב-2007.
בשנתיים האחרונות, רינת אחראית על הובלתם של המהלכים השיווקיים במותג פרה.
בעלת תואר ראשון במדעי החברה וכלכלה, ותואר שני במנהל עסקים (התמחות בשיווק ופרסום).
מיכל איתן מנהלת שיווק שטראוס מזון טרי
בשנים האחרונות הובילה מיכל מספר מהלכים שיווקים בחברה ובכללם ההשקה המחודשת לאחלה שכללה מיתוג וזהות חדשה, השקת אחלה לייט ומהלך המיצוב מחדש של עולם המזון הטרי.
דליה מנדלמן זוננפלד מנכ"ל שטראוס קפה ישראל
דליה מאמינה, שאת החיזוק וההעצמה של קפה עלית, שהוא מותג ותיק ושורשי, אפשר להשיג רק כשהצוות המנהל את המותג ואת העסק מלא בתשוקה לעניין.
נירית שמעון מנהלת שיווק שטראוס קפה ישראל
נירית הצטרפה לשטראוס לפני כ-12 שנה ומאז הובילה מספר מהלכים שיווקיים בחברה כדוגמת השקת דוריטוס בישראל, השקה מחודשת של MUST - מהלך שזכה באפי פלטינום, ושיפור מעמדו של המותג אחלה.בשנתיים האחרונות מובילה נירית את שיווק שטראוס קפה ישראל ושומרת על עדכניותם של המותגים האייקונים קפה נמס עלית וקפה טורקי עלית, תוך יישום פתרונות חדשים בעולמות הקפה מחוץ לבית.
תמי שחר מנהלת תחום קפה נמס
ב-4 השנים האחרונות מובילה תמי את תחום הקפה הנמס, הכולל את קפה נמס עלית, ארומה ופלטינום. מאז הצטרפותה לשטראוס קפה ישראל, תמי הובילה מהלכים שיווקים בתחום הקפה הנמס, וביניהם: חיזוק מעמדו של המותג קפה נמס עלית כמוביל הקטגוריה על ידי ביסוסו כמותג הקפה המועדף על ידי צעירים. תמי עובדת בשטראוס כ-10 שנים, במהלכן מילאה מגוון תפקידים ניהוליים שיווקיים הן בחטיבות השיווקיות והן כמנהלת Trade Marketing.
ענת גרוס שון מנהלת חטיבת העסקים והשיווק
ענת עובדת בתנובה 5 שנים ובתפקידה הקודם בחברה כיהנה כמנהלת יחידה עסקית - יוגורטים, מעדנים וגבינות. בעבר, ענת כיהנה בתפקיד מנהלת שיווק קטגוריית משקאות קלים בטמפו.
צביה אורנשטיין קסן מנהלת יחידה עסקית בחטיבת עסקים ושיווק בתנובה
צביה היא עורכת דין בהכשרתה, בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים.
דפנה מילר מנהלת יחידה עסקית בחטיבת עסקים ושיווק בתנובה
במהלך חמש השנים האחרונות, דפנה ניהלה את המהלכים השיווקים במותג יופלה ובכללם השקה מחודשת של דיאט יופלה, כניסה לקטגוריית המשקאות הפרוביוטיים ופיתוח סגמנט האריזות המשפחתיות.
דפנה היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ותואר שני במנע"ס (התמחות בשיווק), שניהם מאוניברסיטת תל אביב.
מיכאל רבינוביץ מנהל יחידה עסקית גבינות קשות ומשקאות חלב בתנובה
מיכאל הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנע"ס (התמחות במימון וחשבונאות), שניהם מאוניברסיטת תל-אביב. בעבר שימש כמנהל השיווק העסקי בסלקום.
זאב וורמברנד מנכ"ל
זאב, בעל תואר בהנדסת תעשיה וניהול מהטכניון, כיהן בין השאר כמנכ"ל שרותי בריאות כללית וכמנכ"ל חברת ההשקעות של הפניקס.
גרשון ויסמן סמנכ"ל סחר
גרשון הינו בעל תואר BA במינהל עסקים וכלכלה, מאוניברסיטת חיפה.בעבר היה שותף ובעל עסקים פרטיים במשך 3 שנים, סמנכ"ל סחר ושיווק של רשת קלאב מרקט, מנהל מסחרי ומנהל תחום מכולת ברשתות רבוע כחול ישראל ומנהל המכירות של חברת 778 (ורד הגליל - כיום יוניליוור).
שי אלמוג ראש אגף שיווק
שי אחראי על הבנת צורכיהם של קהלי המטרה האסטרטגיים של הרשת, ותרגומם למונחים קמעונאיים. על פי תפיסתו, השיווק צריך להוביל את הארגון בנתיב שמביא את פריצת הדרך.בתפקידיו הקודמים כיהן שי - שהוא בעל תואר ראשון בכלכלה-ניהול ותואר שני במנע"ס, שניהם מאוניברסיטת בר אילן - כראש אגף שיווק בשרותי בריאות כללית וכראש אגף שיווק במפעל הפיס.
לפני כשנה, כמתנת בר מצווה לבנו, הלכו השניים במשך 40 יום בשביל חוצה ישראל.
אירית גילן מנהלת תחום עסקי - תינוקות וילדים, חוגלה קימברלי
טל היישטיין מנהלת שיווק לנקום
לטל תואר ראשון בתקשורת וניהול, ותואר שני במנהל עסקים במסלול האקזקיוטיב של המרכז הבינתחומי בהרצליה.
יונתן אלבום מנהל שיווק דנונה ומעדנים, שטראוס גרופ
אלי זוגלובק מנכ"ל
דניאל שבתאי סמנכ"ל שיווק
משנת 2008, דניאל אחראי לגיבוש ולהובלת אסטרטגיה שיווקית חדשה לתשלובת זוגלובק. לפני כן, שימש דניאל במשך שמונה שנים בתפקידים שונים במטה פרוקטר אנד גמבל בשווייץ ובסניף החברה בישראל.דניאל הוא בעל תארים בכלכלה, חשבונאות ומשפטים - כולם מאוניברסיטת תל אביב.
בתפקידו האחרון ב-P&G ישראל ניהל את היחידה העסקית של כביסה וחומרי ניקוי והיה אחראי ל-Turn around ברווחיות תוך ביסוס המובילות בתחום הכביסה ולקיחת מובילות שוק של Fairy מ-Palmolive בקטגורית נוזלי הכלים.
רוית קלוד מנהלת שיווק
לרוית 13 שנות ניסיון בענף הקוסמטיקה החל מתפקידי שטח ומכירות וכלה בניהול השיווק של המותג אינדולה.
בתפקידה הנוכחי כמנהלת השיווק של לוריאל פריז, לרוית אחריות שיווקית כוללת על מותגי הטיפוח, האיפור והשיער של המותג, בניית אסטרטגיה שיווקית, ניהול מדיניות הפרסום וההשקות ותכנון ארוך טווח של פעילות המותג בישראל.
מחזיקה בתואר ראשון במנהל עסקים (התמחות שיווק) של המכללה האקדמית רופין.
דוד גרין סמנכ"ל שיווק
דוד הוא בעל תואר ראשון (בהצטיינות) במנהל עסקים-מדע המדינה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר MBA (התמחות בשיווק) מאוניברסיטת תל אביב.
אורי קליין סמנכ"ל שיווק ומכירות
בעבר ניהל אורי את מערך השיווק והמכירות של חברת תוכנה מובילה, עבד בחברת ייעוץ בינלאומית כמנהל הפעילות בישראל וניהל את מערך השיווק והפרסום של חברת נדל"ן בניו יורק.
אורי הוא בוגר תואר ראשון במנהל עסקים מטעם המכללה למנהל.
רוני פורטיס מנכ"ל
רוני הוא בעל תואר במלונאות, אותו קיבל לאחר 4 שנות לימודים בלוזאן - שווייץ, והוא מאמין בעבודה עקבית ובראייה לטווח הארוך.
צביקה גיור מנכ"ל ובעלים, ניופאן
החזון של צביקה הוא להיות החברה המובילה בענף, השמה בראש מעיניה את הלקוח ודוגלת בחדשנות, הוגנות ומתן שירות יוצא דופן.
גרשון פטרושקה משנה למנכ"ל ניופאן ושותף בחברה
גרשון הוא סמנכ"ל הסחר של טושיבה ושל מותגים בינלאומיים נוספים (קיצ'נאייד, דלונגי, קבוצת SEB הצרפתית, קנווד ועוד). לגרשון יש מעל 30 שנות וותק בענף והוא עובד עם טושיבה העולמית מעל 20 שנה.החזון של גרשון הוא שניופאן תהיה חברה מובילה בקדמה טכנולוגית ועל ידי כך לשפר את איכות החיים של הלקוחות הרוכשים את מוצריה.
דורון אנגל סמנכ"ל שיווק, מכירות ופרסום
דורון, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנע"ס (התמחות בשיווק), שניהם מהאוניברסיטה העברית, כיהן בעבר בתפקיד סמנכ"ל שיווק אזורים, וקודם לכן היה סמנכ"ל שיווק פפסי רומניה בעת הקמת הפעילות שם ומנהל השיווק של סנפרוסט.
תמיר מלמוד מנהל שיווק מחלבות יטבתה
עירית הררי מנהלת התקשורת השיווקית של יטבתה
עירית עובדת במחלקת השיווק של יטבתה כבר 20 שנה, מאז 1989. במשך השנים, מילאה עירית מגוון תפקידים בתוך מחלקת השיווק, הקשורים בעיקר בתקשורת השיווקית ועיצוב ופיתוח אריזות.עירית אחראית על יצירת השפה התקשורתית של המותג, פיתוחה ושמירה עליה לאורך זמן.
בעלת תואר ראשון במנהל כללי וחינוכי מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת "ויטל" (היום: שנקר) במגמת עיצוב גרפי.
קובי חקק מנכ"ל ובעלים רשת רולדין
קובי אחראי על המעבר של רולדין מחברה משפחתית קטנה לחברה עם מטה ומבנה ארגוני, שאפשרו את צמיחת הרשת.
למרות ההתרחבות לפריסה ארצית עם מפעל ראשי, הוא הצליח לשמור על איכות המוצרים, שעדיין משלבים עבודת יד וטעם ביתי, ובכך גם בידל את הרשת משאר הרשתות בישראל.
כמו כן, קובי אחראי על המיתוג החדש של הרשת ועל מיצובה הייחודי על ידי הפיכתה מרשת קונדיטוריות לרשת bakery & café, צעירה, דינמית ומתחדשת.
ניקו עבאדי סמנכ"ל סחר קרט מקבוצת ניופאן
בתפקידו כאחראי על הסחר בחברה, מיצב ניקו במרוצת השנים את קו המוצרים של קנון כקו מוצרים אטרקטיבי ותחרותי, העומד בדרישות הקהל הישראלי.
גיא בן-נון מנהל שיווק קרט מקבוצת ניופאן
כמנהל השיווק, פועל גיא בשנים האחרונות למתג את מצלמות "קנון מבית קרט". במרוצת השנים יצר מגוון רחב של פעילויות ושירותים כדוגמת שירות יהלומים, Can-On-Key ועוד, שיצרו למותג בידול ממותגים אחרים ומיבוא מקביל.כיום, המצלמות של קנון מחזיקות בישראל בנתח השוק המשמעותי ביותר בעולם הצילום, והוא גדול לאין שיעור מנתח השוק העולמי של קנון.
החזון של ניקו וגיא הוא להביא את מצלמות Canon מבית קרט לכל בית בישראל, על ידי שילוב של מוצר מצוין, שירות איכותי וטווח מחירים רחב ברוח הסלוגן You Can. Canon.
אייל כרמי מנכ"ל
בעבר, שימש אייל כסמנכ"ל שיווק ומכירות בצ'מפיון מוטורס וכמנהל השיווק הישיר בויזה כאל. בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת ת"א.
ענת נתיב סמנכ"ל שיווק
בשלוש השנים האחרונות ענת אחראית לאסטרטגיה השיווקית והפרסומית של המותג בעולמות השונים בהם הוא פועל.ענת הגיעה לטויס אר אס מיוניליוור ישראל, שם הייתה אחראית על פיתוח הפעילות בשוק המקצועי תוך התמקדות בפיתוח עסקי של שוק ה-FAST FOOD. לפני כן, שימשה כמנכ"ל ובעלים של חברה להדרכת מחשבים.
ענת היא בעלת תארים בשיווק ובניהול מ-Baruch College NYC ומדרבי קולג' בישראל.
ניצן ישראלי מנכ"ל
ניצן הוביל את תהליך המיתוג מחדש של המכוורת ואת ההתמקדות בערכי הליבה המלווים אותה במשך עשרות שנים - טבעיות, פשטות ואותנטיות.
אלעד רביד מנהל שיווק
אלעד הצטרף למכוורת יד מרדכי לפני כחמש שנים ומאז 2007 הוא משמש כמנהל השיווק בחברה.יחד עם צוות המכוורת, ממשיך אלעד להוביל את צמיחת מכוורת יד מרדכי בתחומים חדשים המבטיחים חוויה אותנטית של טבע, ואת ביסוסה של החברה גם כמובילת שוק שמן הזית האיכותי בישראל.
לאלעד ניסיון ניהולי בחברות ייעוץ והוא בוגר תוכנית ה-Exucutive MBA של האוניברסיטה העברית.
ענת ששתיאל מנהלת תקשורת שיווקית
במהלך השנתיים האלו, הובילה ענת מהלכים שהשפיעו על תדמית המותג yes, וביניהם השקת שידורי yes HD, מהלך הסדרות yes stars, שזכה במקום ראשון בתחרות האפי לשנת 2008 ומהלך השקת yes MaxHD.
ענת בעלת תואר שני במנהל עסקים (התמחות בשיווק), שימשה בעברה כמנהלת פעילות תקשורתית במספר חברות וביניהן: 013 ברק ומוטורולה.
חיים רומנו מנכ"ל
דוד מימון סמנכ"ל לקוחות
דוד מימון מכהן בתפקיד סמנכ"ל לקוחות מאז יוני 2005. לפני כן כיהן כמנכ"ל האגודה למען החייל, בתפקידי ניהול שונים בסקטור הפרטי ובתפקידים בכירים בצה"ל. מימון הוביל את מהפכת שירות הלקוחות באל על, ובכלל זה הקמת מוקד השירות האחוד, וייזום מוצרי שירות חדשניים - לפני, במהלך ולאחר הטיסה.
אלי כהן סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים
אלי כהן אחראי לתחום המסחר והקשרים תעופתיים של אל על מאז ינואר 2009. לפני כן כיהן כממונה על השכר באוצר וכמנכ"ל משרד התיירות. כהן מוביל באל על את תהליכי העיצוב האסטרטגיים להתמודדות מול התחרות, להתרחבות עסקית בתחומי התיירות, לשיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות תעופה ותיירות בינלאומיים, לקידום חזון נתב"ג כ-Hub ועוד.
עמית לבני ראש אגף השיווק
עמית לבני מכהן בתפקיד ראש אגף השיווק מאז נובמבר 2006. לפני כן כיהן כסמנכ"ל משרד הפרסום גיתם BBDO וכראש המחלקה האסטרטגית של חטיבת דובר צה"ל.לבני הוביל את תהליכי המיתוג המחודש, את מהפכת האינטרנט, את ההתרחבות העסקית של מועדון הנוסע המתמיד ואת מבצעי המכר והשיווק בארץ ובעולם.
שרון בר-אורן סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס
קרן אפל מנהלת תחום הצריכה מחוץ לבית
קרן הצטרפה לגלידת שטראוס לפני שלוש שנים לאחר עשר שנים בעולם הפרסום.כיום היא אחראית על ניהול כל השלגונים הנמכרים בנקודות המכירה הפרטיות, כמו גם על תחום הגלידריות והמגזר הערבי.
בשנתיים האחרונות הייתה אחראית על הובלתם של מהלכים שיווקיים של המותג Magnum, וביניהם פרויקט Magnum Factory Bar, השקת סדרת Magnum Desire ו-Magnum Royal Bar.
קרן היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.
לילך בר-דוד מנהלת תחום עסקי Family Care בחוגלה קימברלי
ב-4 השנים האחרונות משמשת בתפקיד מנהלת תחום עסקי Family Care, במסגרתו היא אחראית על בניית האסטרטגיה והתוויית הפעילות השיווקית של המותגים קלינקס, לילי, מולט ושמורת טבע.לילך היא בעלת תואר שני במנע"ס. בעבר שימשה כמנהלת תחום בירות מיוחדות בטמפו והייתה אחראית בין היתר להשקת בקרדי בריזר בישראל, וכמנהלת פרסום ומחקר בפורטל וואלה.