Superbrands Israel
x

»האנשים שמאחורי המותגים

אנחנו במועדון Superbrands יודעים, שמאחורי כל מותג מצליח עומד מישהו שהפך אותו לכזה. לכן, בכל מהדורה של ספר Superbrands שיוצאת לאור בעולם, אנחנו מציגים את ה-Brand Guardians, או "האנשים שמאחורי המותגים". גם במהדורה הישראלית אנחנו גאים להציג את המנהלים והמנהלות, שאחראים להצלחתם של מותגי העל של ישראל. השמות, התפקידים, קורות החיים, ה'אני מאמין' ובעיקר - הפנים, של האנשים שיודעים כל כך טוב לשווק מותגים.

» לאומי

גליה מאור

גליה מאור מנכ"ל קבוצת לאומי

גליה מאור מכהנת כמנכ"ל לאומי משנת 1995.
מאור, בעלת תואר BA בכלכלה וסטטיסטיקה ותואר MBA מהאוניברסיטה העברית, התחילה את דרכה בבנק ישראל, ובין השנים 1982-1987 כיהנה כמפקחת על הבנקים. מאור רואה בעובדי לאומי את הנכס העיקרי של הבנק ואת הגורם המרכזי להתקדמותו ולהצלחתו.
תחת שרביטה הפך לאומי בשנים האחרונות לבנק המוביל והרווחי במדינה תוך שהוא מקיים התנהלות עסקית השומרת על סטנדרטים גבוהים של אתיקה ושקיפות. במקביל, מובילה הגב' מאור את לאומי לפעילות ענפה למען הקהילה, במגוון רחב של פרויקטים לקידום דור העתיד.

» בנק הפועלים

ציון קינן

ציון קינן מנכ"ל בנק הפועלים

ציון קינן הוא מבכירי ענף הבנקאות בישראל. קינן עובד בבנק הפועלים 31 שנים וצמח בבנק בשורה של תפקידים וביניהם ניהול שתי החטיבות המרכזיות בבנק - החטיבה הקמעונאית והחטיבה העסקית - שבהן הוביל בשנים האחרונות מהלכים שיווקיים פורצי דרך.
קינן מאמין כי הצלחת מותג עוצמתי נעוצה ביכולתו של ארגון להטמיע את ערכיו בלב עובדיו ולקיים לאורך זמן את ההתחייבויות הנובעות מערכים אלה. הוא רואה במקצועיות הגבוהה של עובדי הבנק מפתח ליכולת לממש בהצלחה את שאיפתו של כל מותג מוביל - להעמיד את הלקוח במרכז.

» טמבור

מיכאל דיין

מיכאל דיין מנכ"ל קבוצת טמבור

מיכאל דיין מכהן כמנכ"ל החברה בשנה וחצי האחרונות. בארבע השנים שלפני כן, שימש מיכאל כמנכ"ל צח שרפון ומנהל החברות הבנות של טמבור. לפני כן כיהן כמנכ"ל התכוף, מנכ"ל ארגו, וסמנכ"ל תפעול עולמי בנור מקרופרינטרס. מיכאל הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות מהטכניון, תואר שני בהנדסת מערכות ב-UCLA ותואר שני נוסף במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. מיכאל הינו תא"ל במיל ובתפקידו האחרון בצה"ל כיהן בתפקיד קצין חימוש ראשי.

איתן ויצמן

איתן ויצמן סמנכ"ל שיווק

איתן מוביל את התחדשות המותג טמבור בשלוש השנים האחרונות. לטמבור הגיע איתן מחברת סלקום במסגרתה שימש במגוון תפקידים ובהם מנהל מחלקת השיווק הפרטי, מנהל השיווק העסקי ומוביל צוות הקמת ה-GSM.

אילנה זיגמונד מנהלת תקשורת שיווקית

אילנה מלווה את מערך השיווק של טמבור מאז שנות ה-70. במשך 18 השנים האחרונות אילנה משמשת כמנהלת התקשורת השיווקית של החברה והיא אחראית לנושא תערוכות וכנסים, הפקות החומרים הפרסומיים, הפקת קמפיינים, וייזום וניהול שיתופי פעולה.

» דואר ישראל

אבי הוכמן

אבי הוכמןמנכ"ל

החל משנת 2006, אבי אחראי על הפיכת רשות הדואר מישות סטטורית לחברה ממשלתית. עם המעבר לחברה, מנווט אבי את מהלכי השינוי לאור החזון שהציב: "בכל מקום בשביל כולם", שבמרכזם מיצוב מחדש של סניפי הדואר, הקמת רשת חנויות נוחות בסניפים, מסעי שיווק ופרסום, שיפור טיב השירות ועוד.
אבי הוא בעל תואר BA בכלכלה ותואר MA במנהל עסקים, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בעבר מילא שורה של תפקידי ניהול כספים בבזק, בנק הדואר, נטפים ועוד.

» ZARA

אלי קידר

אלי קידר מנכ"ל קבוצת ZARA

אלי קידר נכנס לתפקידו כמנכ"ל הקבוצה באוגוסט 2003. בתפקידו הקודם היה סמנכ"ל תפעול ומערכות מידע בחברת מירס תקשורת (מוטורולה) ומילא תפקידי ניהול בכירים נוספים בארץ ובחו"ל. אלי (אל"מ במיל. חיל האוויר), בוגר מנהל עסקים בתוכנית האקזקיוטיב בהרווארד. מאמין בניהול של מעורבות גדולה בארגון, חדשנות, שירות מיטבי ומצוינות בכל התהליכים בארגון ומחוצה לו.

» בזק

רן גוראון

רן גוראון סמנכ"ל שיווק

בשלוש השנים האחרונות, רן אחראי ל-Turn Around שעושה המותג בזק ועל גיבוש האסטרטגיה והזהות התאגידית החדשה של המותג. רן הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, ו-MBA במנהל עסקים, שניהם מהאוניברסיטה העברית. בתפקידיו הקודמים שימש כסמנכ"ל שיווק ב-013 ברק וכמנהל שיווק עסקי בסלקום.

» סוגת

דייויד פרנקלין

דייויד פרנקלין יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל

דייוויד נולד בבריטניה. כיושב ראש מועצת המנהלים ומנכ"ל חברת סוגת הוא משמש מאז 1988, ובמשך למעלה מ-20 שנה הוא פועל להרחבת פעילותיה של סוגת והפיכתה למותג. לאחר שלמד מנהל עסקים בבריטניה, עלה דייוויד לארץ בשנת 1974. הוא החל לעבוד כפקיד הרכש בחברת עלית וסיים שם את עבודתו כמנהל הרכש של כל הקבוצה. הוא מאמין ש-"There is no such thing as a commodity" ובזכות דבקותו בעקרון זה הצליח למתג בהצלחה קבוצות של מוצרים, המסווגים כקומודיטי בעולם.

» אסם

גזי קפלן

גזי קפלן מנכ"ל

מאפריל 2006 גזי מכהן כמנכ"ל הקבוצה הכוללת את אסם, טבעול, צבר, בונז'ור וגלידות נסטלה, לאחר שמילא במשך 4 שנים את תפקיד המשנה למנכ"ל.
כחבר קיבוץ לוחמי הגטאות ובתפקידו כמרכז המשק והאחראי על הפעילות הכלכלית, הוביל גזי בשנת 1985 מהלך של רכישת מפעל זעיר שהמציא רעיון חדשני: מוצרים דמויי בשר משילוב חלבוני סויה וחיטה. על בסיס הרעיון הוקם מפעל טבעול. גזי היה מי שניהל את החברה ושהוביל ב-1995 את מיזוג טבעול ואסם.
גזי הוא בעל תואר בכלכלה ומדעי המדינה ובעבר גם שימש כיו"ר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים.

» הום סנטר

אהרון מידן

אהרון מידן יו"ר

אהרון מידן פתח את הסניף הראשון של הום סנטר ב-1992 וכיום הוא משמש כיו"ר הרשת, המפעילה 41 סניפים בישראל ועוד 10 בחו"ל, במחזור מכירות של מיליארד שקל בשנה.
אהרון הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

רביב ברוקמאייר

רביב ברוקמאייר מנכ"ל

רביב הינו בעל תואר MBA במינהל עסקים, ולפני שנכנס בשנת 2009 לתפקיד מנכ"ל הרשת הוא כיהן כמנכ"ל חברת בונז'ור וכמנכ"ל חברת הדלק טן.
את רוב הקריירה המקצועית שלו עשה רביב בחברת שטראוס-עלית בתפקידי מכירות, אסטרטגיה ופיתוח עסקי.
רביב מאמין שקמעונאות מובילה צריכה להעמיד את הצרכן במרכז מחד, ואת רצפת המכירה ושרשרת האספקה בפוקוס ניהולי מאידך. החזון של רביב הוא לשמר ואף להעצים, יחד עם צוות המנהלים והעובדים, את המותג הום סנטר.

» אנרג'ייזר

גיל ישראלי

גיל ישראלי מנכ"ל

גיל הוא בעל תארים בכלכלה ובפילוסופיה מאוניברסיטת חיפה. בשנת 1993, גיל היה אחראי להשקת מותג אנרג'ייזר בישראל ובתפקידיו כמנכ"ל וכמנהל שיווק, היה ה"מוח" מאחורי פעילות השקת ה"שפן של אנרג'ייזר" בישראל. מלבד זכיית החברה בפרס אלוף האלופים בתחרות השיווק הארצית לשנת 1999-2000, הוכתר גיל כ'איש השיווק של החודש' מטעם איגוד המפרסמים.

» שטראוס

אירית שפייזמן

אירית שפייזמן סמנכ"ל אסטרטגיה שיווקית ומשאבים משותפים בשיווק - שטראוס ישראל

אירית הצטרפה לקבוצת שטראוס לפני כ-8 שנים, במהלכן מילאה שורה של תפקידי ניהול בכירים בעולמות השיווק.
בשלוש השנים האחרונות, ניהלה אירית את מותג החברה והובילה את המהלך המשמעותי של בנייה והטמעת הזהות החדשה של קבוצת שטראוס - החל מהתווית האסטרטגיה, דרך השקת הלוגו החדש, שינוי האריזות, קמפיין החברה בישראל וכלה בשינוי שם החברה בארץ ובעולם.
לאירית ניסיון עשיר בשיווק ובמיתוג והיא בעלת רקע מקצועי בתחום הפרסום. בעבר כיהנה כמנהלת לקוחות במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, טיפלה בלקוחות מובילים בשוק וביניהם: שטראוס, מיצובישי וניופאן, וניהלה את השקת מותג אורנג' בישראל.

סיגל שילוני

סיגל שילוני מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה

סיגל שילוני הצטרפה לקבוצת שטראוס לפני שש שנים. בתפקידה הנוכחי כמנכ"ל חטיבת תענוג והנאה, היא אחראית לעסקי הממתקים של הקבוצה.
לסיגל ניסיון עשיר בתחום השיווק, שהתחיל ביוניליבר עם השקת מותג הדגל של הקונצרן בישראל: קנור, וניהול קרב הבלימה של תלמה מול ענקית הדגנים קלוגס. סיגל מזוהה כמי שהובילה את התנופה המחודשת של מחלבות שטראוס בין השנים 2003-2007 במהלכן צמחו מחלבות שטראוס בשיעור דו ספרתי רציף, שהחל עם ההשקה המחודשת של דנונה.
סיגל אחראית הן על המותג עלית והן על המותגים פרה, פסק זמן ומקופלת, כמו גם על שאר המותגים בחטיבה.

» פרה, פסק זמן, מקופלת

רינת אדמון-אפרימה

רינת אדמון-אפרימה מנהלת תחום שוקולד

רינת ממלאת תפקידי ניהול מגוונים בחטיבת תענוג והנאה של קבוצת שטראוס מזה 9 שנים.
בין השאר, ניהלה את מותג פסק זמן והייתה אחראית להשקתו המחודשת ב-2007.
בשנתיים האחרונות, רינת אחראית על הובלתם של המהלכים השיווקיים במותג פרה.
בעלת תואר ראשון במדעי החברה וכלכלה, ותואר שני במנהל עסקים (התמחות בשיווק ופרסום).

» אחלה

מיכל איתן

מיכל איתן מנהלת שיווק שטראוס מזון טרי

מיכל הצטרפה לשטראוס לפני כשש שנים ובמהלך השנים ניהלה את המותג אחלה. מזה כשנתיים מיכל מכהנת כמנהלת השיווק של שטראוס מזון טרי, ובתחום אחריותה נמצאים המותגים אחלה, גבינות שטראוס, פסטה וירקות טריים.
בשנים האחרונות הובילה מיכל מספר מהלכים שיווקים בחברה ובכללם ההשקה המחודשת לאחלה שכללה מיתוג וזהות חדשה, השקת אחלה לייט ומהלך המיצוב מחדש של עולם המזון הטרי.

» קפה נמס עלית

דליה מנדלמן זוננפלד

דליה מנדלמן זוננפלד מנכ"ל שטראוס קפה ישראל

בתשע השנים האחרונות עוסקת דליה בתחום הקפה בחברה: ב-4 השנים הראשונות כמנהלת שיווק ובחמש השנים האחרונות כמנכ"ל. בשנים אלו התפתחה ההצעה של עלית בתחום הקפה למגוון חוויות צרכניות, התעצמה הנאמנות וההערכה של הצרכנים למותגי הקפה הנחשקים של עלית והתפתחה חווית קפה עלית מחוץ לבית.
דליה מאמינה, שאת החיזוק וההעצמה של קפה עלית, שהוא מותג ותיק ושורשי, אפשר להשיג רק כשהצוות המנהל את המותג ואת העסק מלא בתשוקה לעניין.

נירית שמעון

נירית שמעון מנהלת שיווק שטראוס קפה ישראל

נירית הצטרפה לשטראוס לפני כ-12 שנה ומאז הובילה מספר מהלכים שיווקיים בחברה כדוגמת השקת דוריטוס בישראל, השקה מחודשת של MUST - מהלך שזכה באפי פלטינום, ושיפור מעמדו של המותג אחלה.
בשנתיים האחרונות מובילה נירית את שיווק שטראוס קפה ישראל ושומרת על עדכניותם של המותגים האייקונים קפה נמס עלית וקפה טורקי עלית, תוך יישום פתרונות חדשים בעולמות הקפה מחוץ לבית.

תמי שחר

תמי שחר מנהלת תחום קפה נמס

ב-4 השנים האחרונות מובילה תמי את תחום הקפה הנמס, הכולל את קפה נמס עלית, ארומה ופלטינום. מאז הצטרפותה לשטראוס קפה ישראל, תמי הובילה מהלכים שיווקים בתחום הקפה הנמס, וביניהם: חיזוק מעמדו של המותג קפה נמס עלית כמוביל הקטגוריה על ידי ביסוסו כמותג הקפה המועדף על ידי צעירים. תמי עובדת בשטראוס כ-10 שנים, במהלכן מילאה מגוון תפקידים ניהוליים שיווקיים הן בחטיבות השיווקיות והן כמנהלת Trade Marketing.

» תנובה

ענת גרוס שון

ענת גרוס שון מנהלת חטיבת העסקים והשיווק

ענת אחראית על ניהול 60 העובדים באגף השיווק והמו"פ של תנובה, ועל התוויית האסטרטגיה העסקית והשיווקית של תשלובת החלב בתנובה.
ענת עובדת בתנובה 5 שנים ובתפקידה הקודם בחברה כיהנה כמנהלת יחידה עסקית - יוגורטים, מעדנים וגבינות. בעבר, ענת כיהנה בתפקיד מנהלת שיווק קטגוריית משקאות קלים בטמפו.

» חלב תנובה וקוטג' תנובה

צביה אורנשטיין קסן

צביה אורנשטיין קסן מנהלת יחידה עסקית בחטיבת עסקים ושיווק בתנובה

צביה אחראית על התוויית האסטרטגיה ופיתוח קטגוריות החלב, הקוטג', גבינות לבנות, שמנות, ניגרת וסויה. במהלך 6 השנים שצביה עובדת בתנובה, היא הובילה מספר מהלכים וביניהם כינוס מותגי הגבינות והקוטג', קידום ארוחות משפחתית בבית, מיתוג "סנדביץ תנובה זה בריאות" ופעילות שבועות 2009. בעבר, עבדה בחברת Telecom E.C.I.
צביה היא עורכת דין בהכשרתה, בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים.

» יופלה

דפנה מילר

דפנה מילר מנהלת יחידה עסקית בחטיבת עסקים ושיווק בתנובה

דפנה אחראית על גיבוש ויישום האסטרטגיה השיווקית והעסקית של קטגורית היוגורטים והמעדנים.
במהלך חמש השנים האחרונות, דפנה ניהלה את המהלכים השיווקים במותג יופלה ובכללם השקה מחודשת של דיאט יופלה, כניסה לקטגוריית המשקאות הפרוביוטיים ופיתוח סגמנט האריזות המשפחתיות.
דפנה היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ותואר שני במנע"ס (התמחות בשיווק), שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

» עמק

מיכאל רבינוביץ

מיכאל רבינוביץ מנהל יחידה עסקית גבינות קשות ומשקאות חלב בתנובה

מיכאל אחראי על האסטרטגיה העסקית ועל כלל הפעילויות השיווקיות של המותגים עמק, פיראוס ו-Shock בשלוש השנים האחרונות, במהלכן הוביל את הצמיחה וההתחדשות במותגים אלה.
מיכאל הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנע"ס (התמחות במימון וחשבונאות), שניהם מאוניברסיטת תל-אביב. בעבר שימש כמנהל השיווק העסקי בסלקום.

» מגה

זאב וורמברנד

זאב וורמברנד מנכ"ל

זאב משמש כמנכ"ל הרבוע הכחול משנת 2007 ובתקופת כהונתו היה אחראי להשקת הקונספט הקמעונאי של מגה בול.
זאב, בעל תואר בהנדסת תעשיה וניהול מהטכניון, כיהן בין השאר כמנכ"ל שרותי בריאות כללית וכמנכ"ל חברת ההשקעות של הפניקס.

גרשון ויסמן

גרשון ויסמן סמנכ"ל סחר

גרשון הינו בעל תואר BA במינהל עסקים וכלכלה, מאוניברסיטת חיפה.
בעבר היה שותף ובעל עסקים פרטיים במשך 3 שנים, סמנכ"ל סחר ושיווק של רשת קלאב מרקט, מנהל מסחרי ומנהל תחום מכולת ברשתות רבוע כחול ישראל ומנהל המכירות של חברת 778 (ורד הגליל - כיום יוניליוור).

שי אלמוג

שי אלמוג ראש אגף שיווק

שי אחראי על הבנת צורכיהם של קהלי המטרה האסטרטגיים של הרשת, ותרגומם למונחים קמעונאיים. על פי תפיסתו, השיווק צריך להוביל את הארגון בנתיב שמביא את פריצת הדרך.
בתפקידיו הקודמים כיהן שי - שהוא בעל תואר ראשון בכלכלה-ניהול ותואר שני במנע"ס, שניהם מאוניברסיטת בר אילן - כראש אגף שיווק בשרותי בריאות כללית וכראש אגף שיווק במפעל הפיס.
לפני כשנה, כמתנת בר מצווה לבנו, הלכו השניים במשך 40 יום בשביל חוצה ישראל.

» אורנג' - מחלקת השיווק

אורנג' - מחלקת השיווק

צוות הניהול של אגף השיווק באורנג' (מימין לשמאל): ארז פז - סמנכ"ל שיווק ותוכן, רון לב - מנהל אגף ציוד קצה, מטה ופיתוח מוצרים, דוד ברדה - מנהל אגף סחר, גלי שבד - מנהלת אגף תקשורת שיווקית, ליאת וגדני - מ"מ מנהלת אגף שוק עסקי, ניר נוסבאום - מנהל אגף שוק פרטי, אורי גל - מנהל אגף אסטרטגיה ואנליזה, אורן שמיר - מנהל מחלקת כלכלה שיווקית, אופיר יפה - מנהל אגף שיווק תקשורת קווית ואינטרנט.

» ניקול

ניקול

צוות השיווק של ניקול כולל (מימין לשמאל) את: ציפי המר, מנהלת תחום מטבח בחוגלה-קימברלי, אחראית על צמיחת התחום מאז 2008; רינת אשכנזי, שב-2004 יזמה והקימה את תחום המטבח בחברה; איילת צימרמן, מנהלת פיתוח עסקי, שמ-2006 אחראית להשקות מוצרים תחת המותג; עמית רוזנברג, מנהל המותג, שמנהל את הפעילות השיווקית והחדשנות של ניקול מאז 2008; מיכל בהט, מנהלת מוצרים וחדשנות, שאחראית על ניהול המוצרים השוטף.

» האגיס

אירית גילן

אירית גילן מנהלת תחום עסקי - תינוקות וילדים, חוגלה קימברלי

במשך 3 השנים האחרונות מובילה אירית גילן את מותגי התינוקות והילדים בחוגלה קימברלי. במסגרת תפקידה הוגדרו מחדש גבולות המותג האגיס, וממותג חיתולים הוא התרחב והפך למותג שמציע מגוון מוצרים ושירותים לתינוקות ולאימהותיהם. אירית בעלת תואר שני במנהל עסקים מהטכניון, ובעבר מילאה שורה של תפקידי שיווק בכירים בשטראוס, אסם-נסטלה ורקיט בנקיזר.

» לנקום

טל היישטיין

טל היישטיין מנהלת שיווק לנקום

טל הצטרפה ללוריאל ישראל לפני 8 שנים ובמהלך השנים ניהלה מגוון רב של מותגים. מזה כשנתיים, טל הינה מנהלת השיווק של לנקום והיא אחראית על התכנון והניהול האסטרטגי של לנקום בישראל, הכולל: תכנון השקת המוצרים, מיצוב המחירים, תיכנון יעדי המכירות ותיכנון וניהול התמהיל השיווקי, תוך התאמת הפעילויות ללקוחה הישראלית.
לטל תואר ראשון בתקשורת וניהול, ותואר שני במנהל עסקים במסלול האקזקיוטיב של המרכז הבינתחומי בהרצליה.

» דנונה + מילקי

יונתן אלבום

יונתן אלבום מנהל שיווק דנונה ומעדנים, שטראוס גרופ

במשך 20 השנים האחרונות יונתן אלבום כיהן בתפקידים מרכזיים בתחום השיווק והפרסום בארץ ובחו"ל. מאז שהצטרף לשטראוס, יונתן הוביל מהלכים משמעותיים ובכללם השקת אקטיביה, משקה בוקר ומעדני שטראוס, הצמחת מותגי אקטימל ומילקי, והתמודדות מוצלחת בכמה מערכות שיווקיות בהם היה מעורב המותג דנונה. ב-4 שנים האחרונות, הגיעו 4 מהלכים שיווקיים שיונתן הוביל לגמר תחרות ה"אפי", כולל זכייה באפי פלטינום עבור השקת משקה בוקר ובאפי זהב עבור מהלך דנונה אנשים.

» זוגלובק

אלי זוגלובק

אלי זוגלובק מנכ"ל

אלי זוגלובק, דור שלישי למייסדי החברה, אחראי על גיבוש ויישום התוכנית האסטרטגית החדשה של החברה ועל הרחבת הפעילות הבינלאומית שלה. אלי הוא בעל תואר במנהל עסקים מאוניברסיטת NYU בניו יורק, והיה הבעלים והמייסד של חברת FoodTech שהתמחתה בייצור ובשיווק של תחליפי בשר לרשתות המובילות בארה"ב ובקנדה. הצלחת החברה הביאה להתעניינות מחברות מזון בינלאומיות ובשנת 2008 נמכרה החברה לקונצרן אסם Nestle.

דניאל שבתאי

דניאל שבתאי סמנכ"ל שיווק

משנת 2008, דניאל אחראי לגיבוש ולהובלת אסטרטגיה שיווקית חדשה לתשלובת זוגלובק. לפני כן, שימש דניאל במשך שמונה שנים בתפקידים שונים במטה פרוקטר אנד גמבל בשווייץ ובסניף החברה בישראל.
דניאל הוא בעל תארים בכלכלה, חשבונאות ומשפטים - כולם מאוניברסיטת תל אביב.
בתפקידו האחרון ב-P&G ישראל ניהל את היחידה העסקית של כביסה וחומרי ניקוי והיה אחראי ל-Turn around ברווחיות תוך ביסוס המובילות בתחום הכביסה ולקיחת מובילות שוק של Fairy מ-Palmolive בקטגורית נוזלי הכלים.

» לוריאל פריז

רוית קלוד

רוית קלוד מנהלת שיווק

רוית הצטרפה ללוריאל ישראל לפני כשנתיים, בתחילה כמנהלת תחום טיפוח העור של לוריאל פריז, ולאחרונה מונתה לתפקיד מנהלת השיווק.
לרוית 13 שנות ניסיון בענף הקוסמטיקה החל מתפקידי שטח ומכירות וכלה בניהול השיווק של המותג אינדולה.
בתפקידה הנוכחי כמנהלת השיווק של לוריאל פריז, לרוית אחריות שיווקית כוללת על מותגי הטיפוח, האיפור והשיער של המותג, בניית אסטרטגיה שיווקית, ניהול מדיניות הפרסום וההשקות ותכנון ארוך טווח של פעילות המותג בישראל.
מחזיקה בתואר ראשון במנהל עסקים (התמחות שיווק) של המכללה האקדמית רופין.

» כתר

דוד גרין

דוד גרין סמנכ"ל שיווק

דוד גרין מונה לפני שנה וחצי לתפקיד סמנכ"ל השיווק של כתר פלסטיק, לאחר שנות פעילות רבות בכתר בתפקידי שיווק ומכירות שונים במסגרתם פיתח את פעילות האחסון מחוץ לבית, שהפכה למרכזית בחברה. לפני כן, שימש כיועץ שיווקי בחברת PWC (קסלמן וקסלמן).
דוד הוא בעל תואר ראשון (בהצטיינות) במנהל עסקים-מדע המדינה מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר MBA (התמחות בשיווק) מאוניברסיטת תל אביב.

» AIG

אורי קליין

אורי קליין סמנכ"ל שיווק ומכירות

אורי מנהל את מערך השיווק והמכירות של AIG המונה מאות עובדים. קודם לכן מילא אורי שורת תפקידים שונים בארגון.
בעבר ניהל אורי את מערך השיווק והמכירות של חברת תוכנה מובילה, עבד בחברת ייעוץ בינלאומית כמנהל הפעילות בישראל וניהל את מערך השיווק והפרסום של חברת נדל"ן בניו יורק.
אורי הוא בוגר תואר ראשון במנהל עסקים מטעם המכללה למנהל.

» הילטון תל אביב

רוני פורטיס

רוני פורטיס מנכ"ל

רוני מנהל את הילטון תל אביב כבר שש שנים, אבל עבד בתפקידים שונים ברשת הילטון בארץ ובעולם יותר מ-20 שנה. כמנכ"ל הילטון תל אביב רוני עוסק בביצור מעמדו של הילטון תל אביב כמותג יוקרתי, איכותי ובינלאומי, והוא גם מנהל את פרויקט השיפוץ והחידוש של 582 חדרי המלון והתאמתם לצורכי האורחים של המאה ה-21.
רוני הוא בעל תואר במלונאות, אותו קיבל לאחר 4 שנות לימודים בלוזאן - שווייץ, והוא מאמין בעבודה עקבית ובראייה לטווח הארוך.

» טושיבה

צביקה גיור

צביקה גיור מנכ"ל ובעלים, ניופאן

צביקה הוא דור שני לעסקים ואביו היה מבעלי החברה, שהתחילה את דרכה כנגריה שהייתה מייצרת מארזי עץ לכל מוצרי החשמל. אחרי סיום לימודי כלכלה באוניברסיטת ת"א הצטרף צביקה לעסק והוא משמש כמנכ"ל החברה משנת 1986. ניופאן היא היבואנית והמפיצה הבלעדית בישראל של שורה ארוכה של מותגים בינלאומיים וביניהם טושיבה, קנווד, Denon, Haier, Grundig, JBL, Pilot, Delonghi ועוד.
החזון של צביקה הוא להיות החברה המובילה בענף, השמה בראש מעיניה את הלקוח ודוגלת בחדשנות, הוגנות ומתן שירות יוצא דופן.

גרשון פטרושקה

גרשון פטרושקה משנה למנכ"ל ניופאן ושותף בחברה

גרשון הוא סמנכ"ל הסחר של טושיבה ושל מותגים בינלאומיים נוספים (קיצ'נאייד, דלונגי, קבוצת SEB הצרפתית, קנווד ועוד). לגרשון יש מעל 30 שנות וותק בענף והוא עובד עם טושיבה העולמית מעל 20 שנה.
החזון של גרשון הוא שניופאן תהיה חברה מובילה בקדמה טכנולוגית ועל ידי כך לשפר את איכות החיים של הלקוחות הרוכשים את מוצריה.

» מפעל הפיס

דורון אנגל

דורון אנגל סמנכ"ל שיווק, מכירות ופרסום

בשש השנים האחרונות דורון אחראי על הצבת אתגרים, ייזום חדשנות והנעת אנשי הצוות שלו להשיג את האתגרים שהוצבו להם (ורצוי תוך כדי הנאה).
דורון, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנע"ס (התמחות בשיווק), שניהם מהאוניברסיטה העברית, כיהן בעבר בתפקיד סמנכ"ל שיווק אזורים, וקודם לכן היה סמנכ"ל שיווק פפסי רומניה בעת הקמת הפעילות שם ומנהל השיווק של סנפרוסט.

» יטבתה

תמיר מלמוד

תמיר מלמוד מנהל שיווק מחלבות יטבתה

במשך 4.5 שנים האחרונות משמש תמיר כמנהל השיווק של יטבתה והוא אחראי על האסטרטגיה העקבית של המותג, הרחבתו לעולמות נוספים והוצאה לפועל של מהלכים חדשניים. תמיר בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה למנהל ובעל תואר שני במנע"ס (התמחות בשיווק) מאוניברסיטת בר אילן, שימש בעבר בתפקיד מנהל תחום השוקולד בעלית.

עירית הררי

עירית הררי מנהלת התקשורת השיווקית של יטבתה

עירית עובדת במחלקת השיווק של יטבתה כבר 20 שנה, מאז 1989. במשך השנים, מילאה עירית מגוון תפקידים בתוך מחלקת השיווק, הקשורים בעיקר בתקשורת השיווקית ועיצוב ופיתוח אריזות.
עירית אחראית על יצירת השפה התקשורתית של המותג, פיתוחה ושמירה עליה לאורך זמן.
בעלת תואר ראשון במנהל כללי וחינוכי מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת "ויטל" (היום: שנקר) במגמת עיצוב גרפי.

» רולדין

קובי חקק

קובי חקק מנכ"ל ובעלים רשת רולדין

קובי חקק הוא אחד משלושת האחים במשפחת חקק, שאחראים על ההקמה והפיתוח של רשת רולדין. כשהיה בן 21 פתחו את החנות הראשונה ברמת השרון, שלימים הפכה לרשת, עם מפעל ראשי בקדימה ו-27 סניפים ברחבי ישראל.
קובי אחראי על המעבר של רולדין מחברה משפחתית קטנה לחברה עם מטה ומבנה ארגוני, שאפשרו את צמיחת הרשת.
למרות ההתרחבות לפריסה ארצית עם מפעל ראשי, הוא הצליח לשמור על איכות המוצרים, שעדיין משלבים עבודת יד וטעם ביתי, ובכך גם בידל את הרשת משאר הרשתות בישראל.
כמו כן, קובי אחראי על המיתוג החדש של הרשת ועל מיצובה הייחודי על ידי הפיכתה מרשת קונדיטוריות לרשת bakery & café, צעירה, דינמית ומתחדשת.

» Canon

ניקו עבאדי

ניקו עבאדי סמנכ"ל סחר קרט מקבוצת ניופאן

כסמנכ"ל הסחר והמכירות הצליח ניקו למנף את המותג קנון ולהחדירו למרבית נקודות המכירה הפוטנציאליות: החל ברשתות השיווק והחשמל, דרך חנויות IT וחנויות הצילום וכלה באתרי הסחר באינטרנט.
בתפקידו כאחראי על הסחר בחברה, מיצב ניקו במרוצת השנים את קו המוצרים של קנון כקו מוצרים אטרקטיבי ותחרותי, העומד בדרישות הקהל הישראלי.

גיא בן-נון

גיא בן-נון מנהל שיווק קרט מקבוצת ניופאן

כמנהל השיווק, פועל גיא בשנים האחרונות למתג את מצלמות "קנון מבית קרט". במרוצת השנים יצר מגוון רחב של פעילויות ושירותים כדוגמת שירות יהלומים, Can-On-Key ועוד, שיצרו למותג בידול ממותגים אחרים ומיבוא מקביל.
כיום, המצלמות של קנון מחזיקות בישראל בנתח השוק המשמעותי ביותר בעולם הצילום, והוא גדול לאין שיעור מנתח השוק העולמי של קנון.

החזון של ניקו וגיא הוא להביא את מצלמות Canon מבית קרט לכל בית בישראל, על ידי שילוב של מוצר מצוין, שירות איכותי וטווח מחירים רחב ברוח הסלוגן You Can. Canon.

» Toys R Us

אייל כרמי

אייל כרמי מנכ"ל

בחמש השנים האחרונות, היה אייל אחראי להגדלת פריסתה של הרשת בארץ, השקת קונספט העיצוב החדש והייחודי בחנויות, חיזוק המותג כרשת הצעצועים והפנאי המובילה בישראל והעמקת הפעילות החברתית בה מעורבת החברה.
בעבר, שימש אייל כסמנכ"ל שיווק ומכירות בצ'מפיון מוטורס וכמנהל השיווק הישיר בויזה כאל. בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת ת"א.

ענת נתיב

ענת נתיב סמנכ"ל שיווק

בשלוש השנים האחרונות ענת אחראית לאסטרטגיה השיווקית והפרסומית של המותג בעולמות השונים בהם הוא פועל.
ענת הגיעה לטויס אר אס מיוניליוור ישראל, שם הייתה אחראית על פיתוח הפעילות בשוק המקצועי תוך התמקדות בפיתוח עסקי של שוק ה-FAST FOOD. לפני כן, שימשה כמנכ"ל ובעלים של חברה להדרכת מחשבים.
ענת היא בעלת תארים בשיווק ובניהול מ-Baruch College NYC ומדרבי קולג' בישראל.

» יד מרדכי

ניצן ישראלי

ניצן ישראלי מנכ"ל

חבר קיבוץ יד מרדכי ובעל תואר בניהול וכלכלה, משמש כמנכ"ל מכוורת יד מרדכי כמעט ברציפות ב-14 השנים האחרונות. בתקופה זו הוביל ניצן את החברה מחברה מובילה בשוק הדבש ומוצרי המכוורת לחברה ממותגת ומובילה בתחומי המזון הטבעי, עם התמקדות בשני תחומים עיקריים - דבש איכותי ושמן זית מכבישה קרה בסטנדרטים עליונים.
ניצן הוביל את תהליך המיתוג מחדש של המכוורת ואת ההתמקדות בערכי הליבה המלווים אותה במשך עשרות שנים - טבעיות, פשטות ואותנטיות.

אלעד רביד

אלעד רביד מנהל שיווק

אלעד הצטרף למכוורת יד מרדכי לפני כחמש שנים ומאז 2007 הוא משמש כמנהל השיווק בחברה.
יחד עם צוות המכוורת, ממשיך אלעד להוביל את צמיחת מכוורת יד מרדכי בתחומים חדשים המבטיחים חוויה אותנטית של טבע, ואת ביסוסה של החברה גם כמובילת שוק שמן הזית האיכותי בישראל.
לאלעד ניסיון ניהולי בחברות ייעוץ והוא בוגר תוכנית ה-Exucutive MBA של האוניברסיטה העברית.

» yes

ענת ששתיאל

ענת ששתיאל מנהלת תקשורת שיווקית

בשנתיים האחרונות מנהלת ענת את מחלקת התקשורת השיווקית ב-yes, האחראית על הפעילות התקשורתית של המותג מעל ומתחת לקו.
במהלך השנתיים האלו, הובילה ענת מהלכים שהשפיעו על תדמית המותג yes, וביניהם השקת שידורי yes HD, מהלך הסדרות yes stars, שזכה במקום ראשון בתחרות האפי לשנת 2008 ומהלך השקת yes MaxHD.
ענת בעלת תואר שני במנהל עסקים (התמחות בשיווק), שימשה בעברה כמנהלת פעילות תקשורתית במספר חברות וביניהן: 013 ברק ומוטורולה.

» אל על

חיים רומנו

חיים רומנו מנכ"ל

חיים רומנו מכהן כמנכ"ל אל על מאז מרץ 2005. לפני כן, היה שותף להקמת חברת פרטנר וכיהן כמשנה למנכ"ל. רומנו הוביל את תהליך הפיכתה של אל על מחברה ממשלתית לחברה הפועלת בתרבות עסקית ושירותית של חברה פרטית. תחת הנהגתו של רומנו, הגדירה אל על את אסטרטגיית 2010 להתמודדות עם סביבת התחרות המודרנית.

דוד מימון

דוד מימון סמנכ"ל לקוחות

דוד מימון מכהן בתפקיד סמנכ"ל לקוחות מאז יוני 2005. לפני כן כיהן כמנכ"ל האגודה למען החייל, בתפקידי ניהול שונים בסקטור הפרטי ובתפקידים בכירים בצה"ל. מימון הוביל את מהפכת שירות הלקוחות באל על, ובכלל זה הקמת מוקד השירות האחוד, וייזום מוצרי שירות חדשניים - לפני, במהלך ולאחר הטיסה.

אלי כהן

אלי כהן סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים

אלי כהן אחראי לתחום המסחר והקשרים תעופתיים של אל על מאז ינואר 2009. לפני כן כיהן כממונה על השכר באוצר וכמנכ"ל משרד התיירות. כהן מוביל באל על את תהליכי העיצוב האסטרטגיים להתמודדות מול התחרות, להתרחבות עסקית בתחומי התיירות, לשיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות תעופה ותיירות בינלאומיים, לקידום חזון נתב"ג כ-Hub ועוד.

עמית לבני

עמית לבני ראש אגף השיווק

עמית לבני מכהן בתפקיד ראש אגף השיווק מאז נובמבר 2006. לפני כן כיהן כסמנכ"ל משרד הפרסום גיתם BBDO וכראש המחלקה האסטרטגית של חטיבת דובר צה"ל.לבני הוביל את תהליכי המיתוג המחודש, את מהפכת האינטרנט, את ההתרחבות העסקית של מועדון הנוסע המתמיד ואת מבצעי המכר והשיווק בארץ ובעולם.

» MAGNUM

שרון בר-אורן

שרון בר-אורן סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס

שרון מכהנת בתפקידה מזה שנה לאחר ארבע שנים במהלכן ניהלה את תחום הצריכה בתוך הבית בחברה, והובילה אותו להצלחות, שבאו לידי ביטוי בצמיחה דו ספרתית וגידול משמעותי בנתח השוק וברווחיות. בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק.

קרן אפל

קרן אפל מנהלת תחום הצריכה מחוץ לבית

קרן הצטרפה לגלידת שטראוס לפני שלוש שנים לאחר עשר שנים בעולם הפרסום.
כיום היא אחראית על ניהול כל השלגונים הנמכרים בנקודות המכירה הפרטיות, כמו גם על תחום הגלידריות והמגזר הערבי.
בשנתיים האחרונות הייתה אחראית על הובלתם של מהלכים שיווקיים של המותג Magnum, וביניהם פרויקט Magnum Factory Bar, השקת סדרת Magnum Desire ו-Magnum Royal Bar.
קרן היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.

» קלינקס

לילך בר-דוד

לילך בר-דוד מנהלת תחום עסקי Family Care בחוגלה קימברלי

ב-4 השנים האחרונות משמשת בתפקיד מנהלת תחום עסקי Family Care, במסגרתו היא אחראית על בניית האסטרטגיה והתוויית הפעילות השיווקית של המותגים קלינקס, לילי, מולט ושמורת טבע.
לילך היא בעלת תואר שני במנע"ס. בעבר שימשה כמנהלת תחום בירות מיוחדות בטמפו והייתה אחראית בין היתר להשקת בקרדי בריזר בישראל, וכמנהלת פרסום ומחקר בפורטל וואלה.
הספרים של Superbrands

text A

text B