» האנשים מאחורי המותג StarKist


מיכאל מיטלמן
מנכ"ל ובעלים, סטארקיסט פודור בע"מ
מיכאל מיטלמן ייסד את חברת סטארקיסט פודור בישראל בשנת 1999. לאחר הסכם שותפות עם היינץ העולמית, קיבל לצמיתות את המותג StarKist לצד מותגים ותיקים, כגון יונה ונון. סטארקיסט פודור בע"מ מייצרת ומשווקת מגוון מוצרי דגים שונים כאשר המובילה ביניהם היא טונה StarKist הבינלאומית. מיכאל הוא בעל תואר B.Sc בהנדסת מזון מהטכניון בחיפה. כבן למשפחת תעשיינים, שימש בתפקידים שונים בענף המזון וביניהם: ניהול מפעל "יצהר" לשמנים, ניהול מפעל של חברת "אפיק אוויל" בדרום אפריקה, יועץ לתעשיית השמנים בארץ, ויבואן שמני מאכל. כחלק מפעילותו למען הקהילה, מיטלמן מקפיד לנהל תקציב תרומות קבוע למשפחות נזקקות, מרכזי סיוע ותמיכה ויחידות צה"ל השונות.

דגנית אשד-פרישקו
מנהלת שיווק
דגנית אשד-פרישקו מנהלת את כל הפעילות השיווקית של המותג StarKist בישראל ועוסקת בתכנון אסטרטגי, בחיזוק המותג ובביסוסו בקרב הקהל הכללי, המגזרים והקהל המקצועי, וניהול כלל אפיקי התקשורת השיווקית מעל ומתחת לקו, ובנקודות המכירה.
דגנית היא בעלת תואר ראשון (בהצטיינות) בתקשורת ציבורית ומדעי המדינה ותואר MBA (התמחות בשיווק), שניהם מאוניברסיטת בר אילן. בתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת מותג תה ויסוצקי, מנהלת מותגי גבינות תנובה וקוטג' תנובה, ומנהלת קטגוריית מוצרי חלב בחטיבה המקצועית "תנובה שף".