» האנשים מאחורי המותג sod


זהבית ברדוגו-מנדלמן
מנהלת מותג
זהבית ברדוגו-מנדלמן הצטרפה להנקל ב-2005. תחילה הקימה את מחלקת ה-TM בחברה, ומ-2010 החלה לנהל את מותג המטריה סוד בתחומי הכביסה וטיפוח הבית.
ברדוגו-מנדלמן יזמה מיתוג מחודש למותג, תוך חדשנות פורצת דרך בכל הקטגוריות. ב-2014 רשמה הישג עם חדירת המותג לקטגוריה נוספת.
לפני הצטרפותה לחברה צברה ניסיון במסגרת תפקידה בחברה המרכזית למכירות והפצה.
ברדוגו נשואה ואמא ל-3, בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול ו-MBA במנהל עסקים ושיווק.

שרון ישראלי
סמנכ"ל שיווק הנקל סוד ישראל
שרון ישראלי מכהן כסמנכ"ל השיווק של הנקל סוד משנת 2010.
בתקופה זו הוביל מהלכים אסטרטגיים של חדשנות ויצירת ערך במותגי החברה תוך כניסה לקטגוריות חדשות. בשנת 2013 נבחר ל"איש השיווק של החודש" של איגוד השיווק ישראלי על מהלך ההשקה מחדש של המותג "סוד". לפני כן מילא תפקידים בכירים בתחום האסטרטגיה בעולם הפרסום, האחרון שבהם כסמנכ"ל האסטרטגיה במשרד הפרסום פוגל Ogilvy. בעל תואר ראשון במנהל עסקים ו-MBA במנהל עסקים ושיווק.