» האנשים מאחורי המותג volteren


שרון לוי
מנכ"ל GSK Consumer Healthcare ישראל
שרון לוי נכנס לתפקידו כמנכ"ל GSK Consumer Healthcare ישראל בשנת 2015. בתפקידו הקודם כיהן כמנכ"ל חברת NCH ישראל במשך 6 שנים וכמנכ"ל ג'ונסון & ג'ונסון קונסיומר ישראל במשך שלוש שנים.
שרון הוא רואה חשבון מוסמך עם ניסיון רב בתפקידי ניהול כספים בכירים. את מרבית השכלתו האקדמית רכש בבריטניה, שם קיבל בין השאר תואר LLB במשפטים מאוניברסיטת לסטר ותואר MBA והתמחות במימון וסחר בינלאומי מאוניברסיטת לידס.
נוכח המיזוג בין חטיבות הקונסיומר של נוברטיס ו-GSK, שרון מאמין ביצירת סינרגיה ארגונית רב ממדית שתאפשר לתת ערך לכל בעלי העניין.

קלודין בורשטיין נאור
מנהלת תחום כאב ותזונה
קלודין מונתה למנהלת מוצרי OTC בחברת GSK בשנת 2013, ומתחילת 2016 מכהנת כמנהלת המותג וולטרן.
קלודין מצדדת בתפיסה העכשווית, אשר שמה דגש על איכות החיים - ולפיה אין סיבה לסבול מכאב בר-טיפול. במקביל, לראייתה ישנה חשיבות להקדשת מסרים מבוססים ומותאמים למגזרים השונים. קלודין מתכננת להוביל את המותג וולטרן לצמיחה ולהביא חדשנות לשוק הישראלי, תוך המשך שיפור נראות המותג וזמינות מוצרי וולטרן.
קלודין בעלת תואר B.A בביולוגיה מהטכניון ותואר MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה. בתפקידה הקודם פעלה כנציגה רפואית בתחום האונקולוגיה של חברת GSK.